Program zilnic:  Lun‑Vin  10:00‑20:00   Sâm  10:00‑14:00  
Sună acum :   0729 625000

Politică de rambursări și returnări

FixMyPhone > Politică de rambursări și returnări

 

Prezentare generală

  Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

  Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier.

  Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conf. definitiilor cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

  Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original, și trebuie sa prezinte sigiliile de garantie intacte.

   Produse care nu pot fi returnate:

                               *Carduri cadou
                               *Produse software descărcabile

                               *Costul manoperei nu poate fi returnat!

 

  Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare, sau numarul comenzii plasate de dumneavoastra pe FixMyPhone.ro

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi catre FixMyPhone.ro fara sa ne anuntati se situatia creată la service@fixmyphone.ro.

  Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

*Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
*Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

 

Rambursări

Odată ce produsul dvs. este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă rambursarea este aprobată, aceasta va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de 14 zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania dvs. bancară, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la service@fixmyphone.ro.

 

Schimb/înlocuire produs

Înlocuim produsul numai dacă este defecte, este deteriorat sau lipsesc piese din motive care se datorează erorii noastre.

Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la service@fixmyphone.ro și trimiteți articolul dvs. la sediul FixMyPhone.ro.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.

În cazul în care articolul nu a fost marcat ca cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.

Livrare & Returnare

Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la FixMyPhone.ro

Veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de localitatea în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

Nevoie de ajutor?

Contactați-ne la service@fixmyphone.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.

 

RSS
Follow by Email